Voorbereiding - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Tony Wijchen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Tony Wijchen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Tony

Blijf op de hoogte en volg Tony

31 Mei 2018 | Nederland, Veghel

Op dit moment bestaat de voorbereiding uit het plannen van de route en het bespreken van allerlei zaken die we nog moeten regelen.
De route staat nu in grote lijnen vast. Deze is gepland m.b.v Garmin BaseCamp en Google Maps. Google Maps wordt gebruikt om de route via foto materiaal te bekijken, om zo de mooiste routes te kunnen kiezen. In principe gaan we via de autobaan naar Boedapest en daarna hoofdzakelijk op N/D-wegen. De praktijk zal uitwijzen of we moeten afwijken van de geplande route, door; wegafsluitingen, het weer, tijdsgebrek, etc etc. De route staat dus niet in graniet gebijteld.
Daarnaast hebben we voor zover mogelijk ook al naar mogelijke hotel opties gekeken, waar we onze stops hebben gepland, maar ook dat is niet in graniet......

• 01 Augustus 2018 - 20:31

Monique:

Je reis is eigenlijk al begonnen,...Ga genieten en mooie herinneringen verzamelen ! Veel plezier!

Groet,
    Monique

• 22 Augustus 2018 - 21:11

Hans Coomans:

Goede reis Tony en veel plezier. Gr hans

• 23 Augustus 2018 - 17:12

Willy:

Een heel goede reis en geniet ervan.

Groeten,

Slatina

08 September 2018

Pozarevac
Tony

Op 18 aug 2018 beginnen we aan een motortocht naar Georgië en Armenië. In grote lijnen verloopt de route via de volgende steden; Praag, Boedapest, Timisoara, Boekarest, Istanboel, Samsun, Batoemi, Tbilisi, Jerevan, Batoemi, Ankara, Istanboel en daarna is e.e.a. nog te bepalen.

Actief sinds 31 Mei 2018